מקום שמור, איך אפשר להיות שותף

הפרוייקט מעניין אותך?
משתלב עם האג'נדה שלך?
תואם אם האינטרס העסקי שלך?
באפשרותך לעזור לו לקרות!

הפרוייקט מאיר, מוקיר ותורם לשימור הפנינים התרבותיות, ההיסטוריות והאדריכליות שיש במושבה,  בשפע!

במקביל לתהליכי הפיתוח המואץ שעוברת המושבה, הפרויקט מבקש להראות את הפוטנציאל הערכי הטמון בשילוב הפיתוח ביחד עם שימור נכון, דיאלוג עם הבניה והתכנון העכשווי וכמודל להשואה ומחקר עם תהליכים דומים המתרחשים במושבות ותיקות רבות.
הפניית המבט אל הבתים היפים כמו גם המוזנחים,  דינוזאורים מתקלפים או בתי אחוזת לונדון שקוראים לנו להזכר בזוהרם ובחולמיהם.
מבט המבקש לשמור על שכיות חמדה אלה לדורות הבאים.

למי מתאים להיות שותף:
הפרויקט מתאים לגופים מסחריים, ציבוריים, כמו גם אנשים פרטיים. בעלי חזון המזהים את הערך התרבותי, האנושי והתדמיתי של הפרויקט כבעל משמעות וערך מוסף ההולך וגובר עם השנים ורוצים להיות מזוהים איתו.
בהיבט המקומי: שמירה והצלת נכסי תרבות ארכיטקטונים המחזקים את תדמית המושבה וגם כנכס תדמיתי של השותפים והתורמים לפרויקט.

ניתן לתרום בדרכים הבאות:

תרומה כספית:  "מקום שמור"מזמין את הקהילה להשתתף במימון הפרוייקט. אפשרות זו פתוחה לכלל הציבור, כמו גם לגופים מסחריים ועסקיים בעלי חזון ועניין בפרויקט וערכיו.

תרומת תוכן:  זה הזמן לגשת לבוידעם , לאלבומי התמונות, לתיקים של התכוניות הישנות של הבית, תמונות מפעם, מפות מצהיבות, סיפורי סבתא ו/או כל חומר ארכיוני אחר.

הכשרת אתרים לתצוגה: תרומת משאבים או שווה כסף באמצעים, חומרים וכד', המאפשרים את הכשרת האתרים לביקורי קהל והצבתם על מפת האתר.

לקיחת חסות על קטלוג, סימפוזיון, תערוכה: החסות תבוא לידי ביטוי במערך השיווק ויח"צ הכולל  כתבות בעיתונים, מודעות, תכניה, מפה, אתר אינטרנט, שטח פרסום וכו –

התומכים יקבלו ביטוי בכל ערוצי הפרסום והשיווק של הפרויקט. תוצרים של הפרויקט יכולים לשמש לצרכי יח"צ של העסק/ החברה. ניתן להזמין לקוחות  ובעלי עניין להיות אורחים באירוע. ניתן לבנות ביחד תוכן מותאם אישית, בהתאמה  להיקף החסות ולקונספט העיצובי  של הפרויקט.

לפרטים  צרו קשר.

4 Responses to מקום שמור, איך אפשר להיות שותף

  1. יוסי says:

    אחלה בלוג!

  2. misha30792 says:

    פוסט מצוין!

  3. עפרה שחר says:

    נכייקית- ראה לי טוב שתהיה רשימה מסודרת של בתים ומבנים שהפרוייקט מתיחס אליהם.
    יש לדוגמא ברחוב עמל בין הצפירה לחבצלת בית באוהאוס משופץ עם מרפסת יפיפיה עגולה ונשית ובסמוך עץ דקל שביחד מהווים תמונה כל כך קלאסית ויפה ששווה לצלם ולהוסיף לפוסט.
    מי יתן ובעלי בתים ישנים יקלטו את הערך שלהם ויבינו שלא חייבים לגלח ולבנות חדש כמו למשל את הבית ברחוב הדקלים, ליד איפה שהיה "אלי" שמורן- נוני פינתה.

    • makomshamur says:

      הפרוייקט מתייחס לפרדס חנה כרכור כולה ויש בה אין סוף פנינים. אם זה בית מסוים, רחוב או שכונה. ומי שצריך להבין הם הקבלנים שמוחקים ובונים מחדש

כתיבת תגובה